Три месечна диета с Разделно хранене-11 кг за 90 дни - 26 Февруари 2012 - Thyroid.ovo.bg
Неделя, 04.12.2016, 04:54
Добре дошли Гост | RSS

Главна » 2012 » Февруари » 26 » Три месечна диета с Разделно хранене-11 кг за 90 дни
19:06
Три месечна диета с Разделно хранене-11 кг за 90 дни

90 дневна диета90-дневната диета с разделно хранене ви позволява да стопите 11 кг за три месеца и значително да подобрите обмяната на веществата.
Основен принцип в 90-дневната диета е всеки пети ден, целият цикъл да се повтаря отново.
Всеки 29-ти ден можете само да пиете вода и билков чай без захар.

Трите хранения на ден в диетата: закуската трябва да бъде не по-късно от 12 часа след последното хранене, а последното хранене - не по-късно от 20,00ч. Трябва да пиете много течности (най-малко 2 литра на ден) и да ядете колкото искате. Понякога се допуска кафе без захар, плодови и зеленчукови сокове, които се приравняват към приема на храна, алкохолът е строго забранен.
Ако имате смущения в диета - не се отчайвайте, просто започнете от пропуснатите дни и резултатът ще е зашеметяващ.
Важно е да се спазват интервалите между храненията: в протеиновия ден - не по-малко от 4 часа, дните със скорбяла и въглехидрати - най-малко 3 часа. В плодовия ден - на всеки два часа.

Меню за 90-дневната диета с разделното хранене:

1. Протеинови дни:

Закуска: плодове от един вид, сушени плодове, сокове без захар.

Обяд: варени, печени, задушени меса или риба, сервирани с прясна салата или задушени зелени зеленчуци, без масло, или с ограничено количество от него.
Възможно е да се заменят месото с две яйца, сирене, или морски дарове.
Препоръка: след хранене, пийте 300 мл. бульон с препечен хляб, или филийка пълнозърнест хляб.
Вечеря: ½ от обяда, без бульон и яйца. Обядът и вечерята трябва да се състоят от едни и същи ястия.

2. Ден със скорбяла:

Закуска: всякакви плодове от един вид, сушени плодове, сокове без захар.

Обяд: ориз, боб, леща или картофи, задушени или варени, 1 филия хляб, салата, зеленчукова супа.

Вечеря: ½ от обяда, без супа и хляб.

3.Ден с въглехидрати:

Закуска: всякакви плодове от един вид, сушени плодове, сокове без захар.

Обяд: макаронени изделия, спагети с доматен сос, или пица, зеленчуци, задушени в доматено пюре.

Вечеря: домашно приготвен кекс - 1 парче, или 3 бисквити, или 3 лъжички сладолед.
Препоръчва се парче черен шоколад.

4. Витаминен ден:

Плодове, или сушени плодове, плодови пюрета, плодови супи, печени плодове, задушени плодове. Може би комбинация от плодове и зеленчуци.

Допустимо да се използват 100 гр. безсолни, неподсладени и печени ядки, или семена, разделени на 4 части.

Източник :Тук
Преглеждания: 24062 | Добавено от: dancenation | Рейтинг: 2.8/25
Общо коментари: 0
Име *:
Email *:
Код *:
Приятели
Търси
Вход
Навигация
Календар
«  Февруари 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
Реклами
Статистика