Как да се справим с постоянният глад (при някои с хашимото) - 31 Октомври 2011 - Thyroid.ovo.bg
Неделя, 04.12.2016, 04:53
Добре дошли Гост | RSS

Главна » 2011 » Октомври » 31 » Как да се справим с постоянният глад (при някои с хашимото)
21:22
Как да се справим с постоянният глад (при някои с хашимото)

Добре дошла в клуба!!!

На мен ми трябваха точно три месеца, за да спра да се тъпча като ненормален и да вляза в стегнат тренировъчен ритъм.

За начало прочети тук какво е Индекс на телесната маса

За твоята височина - 1,62 м., нормите са:

Поднормено тегло: под 48,5 кг;
Нормално тегло: 48,5 - 65,5 кг;
Наднормено тегло: 65,5 - 79 кг;
Затлъстяване І степен: 79 - 92 кг;
Затлъстяване ІІ степен: 92 - 105 кг;
Затлъстяване ІІІ степен: над 105 кг.

Много е хубаво, че си мотивирана да си регулираш храненето, да тренираш и да отслабнеш. Начинът е този:

Стъпка 1: направи си дневник, в който да си записваш теглото всяка сутрин и вечер. Освен това всяка вечер записвай всичко, ама наистина ВСИЧКО, което ти е влязло в устата през деня, включително дъвки, кафета, напитки, бонбони, с които са те почерпили и т.н. С една дума - всичко! Много е важно да бъдеш откровена със себе си. Този дневник ще си е само твой и само ти ще си го четеш. Трябва да си наясно с това, какво ядеш по същия начин, по който си наясно какво представляваш, когато се погледнеш без дрехи в огледалото.

Стъпка 2: прочети тук какво е Junk Food и престани да се тъпчеш с тези боклуци.

Стъпка 3: промени отношението си към храната. Храна е нещо, което ти е необходимо, за да поддържаш тялото си.

Храната не е развлечение - престани да се тъпчеш от нямане какво друго да правиш.

Храната не е начин за отпускане и релакс - престани да се тъпчеш, "за да си починеш”, както ти втълпяват рекламите от телевизора.

Храната не е допълнение към вестника, книгата, телевизора или компютъра - престани да ядеш каквото и да било, докато четеш, гледаш телевизия или си пред компютъра.

Храната не е начин за общуване с други хора - престани да нагъваш вафли, бонбони, солети и други глупости, докато разговаряш с други хора, това е адски противно и ненормално.

Стъпка 4: престани да ядеш мек, бял хляб. Купувай си само пълнозърнест/черен хляб и го яж ПРЕПЕЧЕН.

Стъпка 5: престани да ядеш тестени храни (баници, пици, закуски), мазни храни, сланина, тлъсти меса, кетчуп, сметана, краве масло, маргарин, хайвер, майонеза и подобни.

Стъпка 6: престани да ядеш всякакви пържени храни, яж храната си сурова, приготвена на пара, варена или печена.

Стъпка 7: престани да се тъпчеш със сладкарски изделия - сладкиши, вафли, бонбони, кексове и т.н. Ако ти се хапва сладко, вземи си една чаена лъжичка мед, блокче натурален шоколад или топка (20 - 30 гр.) сладолед.

Стъпка 8: спри да пиеш концентриран алкохол, червено вино, бира, шейкове, газирани и безалкохолни напитки. Пий минерална вода, кафе и чай  (без сметана, може с малко захар), фреш и по изключение - натурален сок и бяло вино.

Стъпка 9: престани да ядеш кюфтета, кебапчета, шницели, колбаси и месни субпродукти (сърца, дробчета, кожа, черва). По изключение може да си позволиш по 20 - 30 гр. сурово-сушени колбаси (луканка, пастърма) или деликатеси (филе "Елена”, пилешко роле).

Стъпка 10: ограничи ориза и картофите за сметка на граха, боба и лещата.

Стъпка 11 ограничи червените меса (свинско, телешко, агнешко) за сметка на пилешкото (без кожа) и рибата.

Стъпка 12: ограничи кашкавала и прясното мляко за сметка на киселото мляко (купувай си с масленост 3,0 - 3,6%), изварата и сиренето.

І . Бъди реалист. Започни от стъпка 1 и постепенно върви към стъпка 12. Днес вземи една тетрадка, запиши колко тежиш и ВСИЧКО, което си си натъпкала в устата. После спираш боклуците и тъпченето пред телевизора, после хляба, и пърженото, и т.н. Тази последователност въобще не е случайна. Няма никакъв смисъл да сменяш свинското с пилешко, ако мислиш да набиваш кюфтета с бира, или пък да сменяш кашкавала със сирене, ако нагъваш свинско с ориз.

ІІ. Започни да правиш КАРДИОФИТНЕС

ІІІ. Промени начина си на живот Да си здрава, елегантна и красива е начин на живот, и определено няма да се случи само след няколко седмици диета, и тренировки. Ако ставаше толкова бързо и лесно, всички щяха да изглеждат като фотомодели, обаче не са. Ако искаш да промениш начина, по който изглеждаш, ще ти трябват поне шест месеца, а не шест дни.

Повярвай на горчивия ми опит - на този етап няма никакъв смисъл да си броиш калориите и да си мериш 125 гр. черен хляб със 75 гр. сирене за закуска или 185 гр. риба със 225 гр. салата за обяд. Според статистиката 95% от диетите се провалят, така че няма никакъв смисъл да започваш "диета”. Ако искаш да направиш нещо, трябва да промениш начина си на живот. Ако успееш да извървиш 12-те стъпки, да останеш на правия път и да тренираш редовно, следващия месец ще си поговорим на съвсем друго ниво за калории, и тренировъчни програми, и на Нова година ще си Кралицата на бала 

Преглеждания: 3809 | Добавено от: dancenation | Рейтинг: 2.7/3
Общо коментари: 0
Име *:
Email *:
Код *:
Приятели
Търси
Вход
Навигация
Календар
«  Октомври 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Реклами
Статистика